A világ körül
Leírások Rendszerkövetelmények
The Sims 3 A világ körül™
Közeleg életed legnagyobb kalandja...
Vidd el simjeidet életük legizgalmasabb utazására a The Sims 3 A világ körül játékkal! Vajon gazdagság és siker lesz az osztályrészük, vagy a végzetükbe rohannak? Csak rajtad áll! Utazz velük egzotikus tájakra kincsek után kutatva! Sajátíts el új jártasságokat, ismerj meg új jellemvonásokat és zsebeld be a jutalmakat simed sikerei nyomán! Kutasd át az egyiptomi piramisok ősi királysírjait, válj a harcművészetek mesterévé a Távol-Keleten, és ismerd meg Franciaország híres helyszíneit és gazdag kulturális örökségét! A kaland a te ajtódon is kopogtat – vajon mihez kezdesz majd vele?
ÚJDONSÁGOK
Fogadj el kihívásokat, keress kincset, fedezd fel a barlangok mélyén rejtőző titkokat – rengeteg kaland vár!
Járd be Kína, Egyiptom és Franciaország híres helyszíneit!
Sajátíts el új jártasságokat (tanulj meg például fotózni), és használd ki az új lehetőségeket!
Ismerkedj meg új, egzotikus tájakon élő simekkel és ismerd meg a kultúrájukat!
Tedd egyedivé simjeid otthonát a kalandozásokon összegyűjtött új stílusokkal és tárgyakkal!
Szerezz ingyenes SimPoint krediteket 6 € értékben – ezeket elköltheted majd a The Sims 3 Store-ban, de akár további, egyelőre bejelentésre váró online szolgáltatásokat is igénybe vehetsz velük.
Általános információk
"A játékosok elvihetik Simeiket álomutazásukra, hogy felfedezzék a Világot Sunset Valley-n és Riverview-n kívül, izgalmas új uticélok felé vegyék az irányt, melyeket híres tájak ihlettek, felfedezhessenek új városokat Kínában, Franciaországban, Egyiptomban és új történeteket oszthassanak meg egymással."
A játékosok új kalandokat élhetnek át, bejárhatják a világot, olyan uticélok felé vehetik az irányt, melyeket valóságos tájak ihlettek. Egy-egy egzotikus várost bejárva nem tudhatod, Simed mivel fog találkozni. Harcművészetek sajátíthatunk el Shang Simla-ban (Kína), egy romantikus kirándulás során felfedezhetjük a gazdag kultúráját és ismert tájait Champs Les Sim-nek (Franciaország), ősi sírok mélyének titkát ismerhetjük meg Simhara-ban (Egyiptom). Olyan útra viheted Simeidet, ami meg fogja változtatni az életüket.
Simünk új kihívásokkal találja magát szemben, új jártasságokat sajátíthat el, különleges személyiségű Simekkel találkozhat, akik megoszthatják kultúrájukat és akár meg is hívhatják Simünket magukhoz az otthonukba.
Szállás és foglalás
A nyaralórész neve megváltoztatható.
Az utazást telefon vagy számítógép segítségével jegyeztethetjük elő.
A Simek "alap táborból" fognak elindulni és meg kell találniuk a módot arra, hogy legyen egy saját otthonuk az adott helyen, ahova utaznak. Abban a "táborban", ahonnan a Simek elindulnak minden arról szól, hogy kijuthassanak a nagyvilágba és megtapasztalhassák a kalandokat, amik rájuk várnak.
Nem lesznek hotelek, a Simek a már fent említett táborokban szállhatnak majd meg.
A nyaraló csak a nyaralás idejére szolgál, nem állandó lakás.
A helybéliek
A nyaralóhelyen lévő külföldiekkel a Simed ugyanolyan kapcsolatot építhet ki, mint egy rendes szomszédságban.
Miután a Sim hazatér, lehetősége lesz ezeket az új, külföldi ismerőseit felhívni és áthívni magához vagy csak beszélgetni, hogy megmaradjon a kapcsolatuk. Áthívhatod őket, beköltöztetheted vagy akár össze is házasodhatnak a saját Simeddel. Lehet, hogy a Simed mindig is arra vágyott, hogy egy új francia étel receptjét megtanulja, vagy összeházasodjon egy jól ismert francia séffel.
Kalandok és rejtélyek
Arra a kérdésre a válasz, hogy láthatjuk-e minden épület belsejét az volt, hogy: "Ezeknek az épületeknek összetett megjelenésük van, mind a külsejüket, mind a belsejüket lenyűgözően aprólékosan kidolgozták. Például, megalkottak egy szfinxet, amit először kívülről csodálhatsz meg, majd az ajtót kinyitva eléd tárul a felfedezésre váró belső tér."
A Sim kezdheti úgy, hogy elmegy a belvárosba, találkozik néhány helybélivel, akik megkérhetik, hogy találjanak meg egy elveszett tárgyat, ami aztán tovább vezeti őket egy másik kalandhoz, ami során eljutnak az adott hely egy titkos szegletébe vagy egy elveszett sírkamrába.
Ahhoz, hogy eljuss a sírok és barlangok belsejébe különböző rejtvények, rejtélyek megoldására lesz szükséged, ráadásul további titkos átjárók várnak majd rád, ahol ereklyéket találhatsz.
Felfedezések, gyűjtés
A sírokban a játékosok kincseket kereshetnek a romok megmozgatásával, kincsesládákat nyithatnak ki vagy kutathatnak szobrok és titkos ajtók után, melyek új részeket nyitnak meg számukra. A síron kívül lehetőség van relikviák és gyűjthető dolgok keresgélésére is.
A Simek ereklyéket, érméket, és különleges tárgyakat fedezhetnek fel illetve gyűjthetnek. Az ereklyéket gyűjthetik, előállítják, vagy eladhatják pénzért. Mindegyik helynek meg van a saját, egyedi ereklyéi.
Új készségek, személyiségek
Az új készségek hasznosak lesznek a kalandok és feladatok során, melyeket a játékosok kapnak. Segíthetnek befejezni egy történetet, ezzel kinyithatnak egy eddig zárt ajtót, vagy a játék felajánlja egy régi jutalom megvásárlását. Végezetül, az új készségek új játékélményt nyújtanak és feloldanak addig nem elérhető dolgokat.
A kiegészítő megjelenésével új jellemvonásokat kapunk, amik a kalandokkal kapcsolatosak.
Forrás: MySims.hu
|